wtorek, 14 stycznia 2014

Domowa kaszka malinowa

Kolejny przepis na zdrową kaszkę dla niemowlaka. Moja Gabi co prawda je już prawie wszystko to samo co my, jednak śniadania i/lub kolacje są przygotowywane oddzielnie tylko dla niej. Staram się urozmaicać jej kaszkowe menu i naprawdę jestem szczęśliwa gdy każda moja nowość bardzo jej smakuje. Podobnie mam z mężem ale jeżeli chodzi o niego to nie wiem czy mówi tak "dla świętego spokoju", czy jednak naprawdę mu smakuje ;)))


Przygotowanie tej kaszki jest niezwykle proste, wystarczą tylko 3 składniki.
Wodę doprowadzamy do wrzenia, wsypujemy kaszę mannę i gotujemy 3 minuty, aż do jej zgęstnienia. Przelewamy do miseczki i dodajemy maliny lub truskawki zamknięte latem w słoiku. Te, które ja posiadam przygotowała moja Teściowa i uważam, że był to strzał w dziesiątkę. Używam ich nie tylko do kaszy manny, sok z nich wytworzony podaje również Gabi, rozcieńczony z wodą, do picia. Świetnie sprawdzają się również do jogurtów, jako polewa na naleśniki a także lody. Właściwie to zakres ich użycia jest nie ograniczony. Można poszaleć i rozwinąć wodze fantazji w tym zakresie.


SKŁADNIKI:
  • około 80 g soku i malin (łącznie),
  • 4-5 łyżek kaszy manny błyskawicznej,
  • 0,3-0,4 l wody,
  • można dodać 1 łyżeczkę cukru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz