wtorek, 3 grudnia 2013

Łatwo, prosto i przyjemnie

Jak tak patrzę ostatnio na moje przepisy to mam wrażenie, że niedługo wydam książkę pod tytułem "1001 pomysłów na potrawy z gotowego ciasta francuskiego" ;) Ale co poradzę na to, że jego dostatek mam zawsze w zamrażalce i gdy nie mam obiadu oraz pomysłu a chce zrobić coś "na szybko" to wybieram tę opcję. Niestety w moim przypadku ziemniaki i schabowe odpada. Mięsa nie jem a za ziemniakami nie przepadam ale oczywiście robię wyjątki dla Perfect Mena ;) Dzisiaj jednak pozostaje tarta, tym razem z cukinią, łososiem i cebulą.
Ciastem francuskim wykładamy tortownicę lub specjalną formę na tartę (najlepiej z wyciąganym spodem). Kroimy w plastry cukinię, w talarki cebulę i układamy na cieście na zmianę razem z łososiem. Następnie w miseczce rozrabiamy 1:1 jogurt naturalny i grecki oraz 3 jajka. Solimy i pieprzymy miksturę. Zalewamy tartę i posypujemy świeżym rozmarynem.  Zapiekamy w temp. 200 stopni około 40-50 min. 
SKŁADNIKI:
  • ciasto francuskie;
  • jedna mała cukinia;
  • opakowanie wędzonego łososia;
  • 200 g jogurtu naturalnego;
  • 200 g jogurtu greckiego;
  • 3 jajka;
  • 3 gałązki rozmarynu;
  • sól, pieprz.
OBOWIĄZKOWY SKŁADNIK MUZYCZNY:
SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz