środa, 16 października 2013

No to główka (czerwona!)

Czasem jest tak, że kupię warzywo nie zastanawiając się nad potrawą, do której go użyje. Tak właśnie było z czerwoną kapustą, po prostu miałam na nią ochotę. Kilka dni przeleżała w lodówce i dzisiaj się nad nią zlitowałam ;) Sałatka, dosyć szybka w przygotowaniu, z czerwonej kapusty, jabłek i cebuli. 
Sałatę poszatkowałam a następnie chwilkę obgotowałam. W tym czasie cebulę pokroiłam w półtalarki i wymieszałam z sokiem, z połówki cytryny, aby straciła trochę na ostrości. Gdy sałata ostygła zmieszałam wszystkie składniki.  Pyszny dodatek do obiadu gotowy! ;) 
SKŁADNIKI:
• 1 główka czerwonej kapusty;
• 3 jabłka;
• 1 duża cebula;
• sok z 1 cytryny (połowa użyta do namoczenia cebuli, druga połówka do sałatki); 
• pieprz, sól i cukier - w ilości wedle uznania. 

P.S. Porcja jak dla pułku wojska ;) 

SMACZNEGO!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz